دانلود پایان نامه ارتباط ابعاد جو مدرسه با اثر بخشي مدارس

آموزش کامل پایان نامه نویسی مخصوص مقطع کارشناسی ارشد

دانلود متن کامل پایان نامه - همه رشته ها -


دانلود متن کامل پایان نامه رشته روانشناسی

عنوان کامل پایان نامه : رابطه ی بین سبک رهبری مديران ، جو مدرسه و اثر بخشی مدارس متوسطه شهر اقلید 

پژوهش هاي داخل کشور.

مروری بر تحقیقات انجام شده در زمینه ی تبیین رابطه بین سبک رهبری مدیر وجو مدرسه با اثر بخشی مدرسه نشان می دهد که در این تحقیقات کمتر به بحث اثر بخشی مدرسه پرداخته شده است و بیشتر به اثر بخشی مدیران توجه شده است .

 

تحقیق مهاجران (1373) تحت عنوان بررسی رهبری و اثر بخشی رفتاری مدیران مدارس متوسطه شهرستان ارومیه نشان داد که مدیران رابطه مدار از مدیران وظیفه مدار اثر بخش تر رفتار می کنند .

اشکاوندی (1374) در بررسی سبک های رهبری مدیران دبیرستان های شهرستان اصفهان با نگاهی به تئوری سه بعدی اثر بخشی ردین  ارتباط  اثر بخشی  را با متغیرهایی همچون جنسیت ، سنوات تدریس ، مدیریت ، رشته تحصیلی  و وسعت مدرسه و هم چنین ارتباط میزان رابطه مداری با اثر بخشی رهبری مورد توجه قرار داد . قریب به اتفاق مدیران مورد مطالعه رابطه مدار قوی و وظیفه مدار ضعیف بوده و بین زنان و مردان تفاوتی مشاهده نشده . این تحقیق سبک اساسی وابسته را در چارچوب این نظریه سبکی مناسب برای مراکز آموزشی پیشنهاد کرد . در این تحقیق علاوه بر این که به ابعاد اثر بخشی توجه شد و سبک رهبری نیز هم چون یک پیوستار فرض گردیده است ولی هنوز سبک اثر بخشی مناسب سنجش اثر بخشی مدرسه استفاده نشده است .

سوالات یا اهداف پایان نامه :

1 . تبيين سهم سبك رهبري مديران و جو مدرسه در پيش بيني اثر بخشي مدارس.

  1. تبيين رابطه بین ابعاد جو مدرسه با اثر بخشي مدارس .
  2. تبيين سهم ابعاد جو مدرسه درپيش بيني اثر بخشي مدارس.

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه رشته روانشناسی با عنوان :  رابطه ی بین سبک رهبری مديران ، جو مدرسه و اثر بخشی مدارس متوسطه شهر اقلید